Crims: Tot el que llegireu és real (Divulgació)

Sinopsi i opinió del llibre

Tot sobre el llibre Crims: Tot el que llegireu és real (Divulgació)

Crims: Tot el que llegireu és real (Divulgació)
EAN9788418226694
ISBN8418226692
AutorsPorta, Carles (Autor)
ComprarCompra a Amazon

Sinopsi de Crims: Tot el que llegireu és real (Divulgació)

Crims: Tot el que llegireu és real és un llibre escrit per Carles Porta que inclou set històries reals d'assassinats i altres crims. Aquestes històries es van explorar amb detall en l'èxit de la televisió "Crims" de TV3 i Catalunya Ràdio, on Porta és el director, productor i guionista. A més de la investigació exhaustiva, el llibre també inclou guions dels quatre episodis del cas de la guàrdia urbana perquè els lectors puguin formar les seves pròpies conclusions.

Porta és un periodista i escriptor amb un estil narratiu que connecta amb els seus lectors i espectadors i ha estat guardonat amb diversos premis pel seu treball.

Opinió de Crims: Tot el que llegireu és real (Divulgació)

Després de llegir Crims: Tot el que llegireu és real, em quedo amb una impressió molt positiva. Carles Porta és un periodista amb un estil narratiu que connecta amb els lectors i espectadors i això es reflecteix en aquest llibre. La investigació exhaustiva i els detalls que inclou en cada cas són impressionants, i el fet que estigui basat en històries reals ho fa encara més interessant.

La serie de televisió "Crims" ja havia estat un èxit i aquest llibre és una extensió perfecta d'aquesta. Personalment, no havia vist la sèrie però, gràcies a les ressenyes, sabia que hi havia un capítol dedicat al cas de la guàrdia urbana. Aquesta és una de les coses que m'ha agradat més del llibre, ja que inclou els guions dels quatre episodis d'aquest cas, de manera que el lector pot formar les seves pròpies conclusions.

En general, crec que és un llibre molt interessant i recomanable. No obstant, una de les ressenyes menciona que hi ha algunes opinions polítiques que es mencionen al llibre i que, segons ells, no respecten els lectors que no estan d'acord amb elles. Així i tot, això no va afectar la meva opinió sobre el llibre en general i, en general, recomano la lectura de Crims: Tot el que llegireu és real.

Gremi Llibre Vell.Cat © 2023